MELİS DANİŞMEND


MELİS DANİŞMEND KİMDİR?

Şarkıcı,yazar,bestekar ilk olarak üçnoktabir grubunun solisti olarak müzik kariyerine başladı daha sonra Daha az renk isimli ilk solo albümü 2010 yılında yayınladı.2013 yılında Biraz gülmek istiyorum 2016 Ve ev albümüyle devam etti.Özellikle bin doz öfke ve her şey normal isimli kendi şarkıları,  çok geç(Feridun Düzağaç) ve her şey biter(Yavuz Çetin) coverları ile kendinden söz ettirdi.


NEDEN DİNLEMELİYİZ

 Alttaki piano ile sesinin uyumu birleştiğinde içimize dağılan o hislerin yanı sıra şarkı sözlerinin yaratıcılığı ile işitsel bir şölen geçirmek için


PEKİ YA ŞARKILARI ??

Biraz melankolik olan şarkılarıyla bağrımıza bastık ilk iki albümü, son albümün gelmesiyle de “eve ulaştığını” belirten sanatçı ilk albüme göre içimizi umutla dolduran şarkılara yer vermiş.


COVERLARI DA UNUTMAMAK LAZIM

Kendi besteleri kadar coverlarıyla da ünlüdür kendileri.



aslında feridun düzağaç'a ait bu şarkıyı bende dahil çoğu kişinin de katılacağı şekilde orjinalinden daha iyi söylemiştir.



dumanın efsane şarkısına harika bir yorum getirmiştir.


özellikle arkadaki piano ile uyumu ile tatmin edici bir cover olmuş.

SON NOT

Hem karizması hem yeteneği hem de kültürü ile Melis Danişmend beni etkilemeyi başardığı ve hakkettiği değeri görmediğini düşündüğüm için bu yazıyı yazdım.Biliyor musun bilmiyorum ama ben çok iyi biliyorum bu benim ilk yazım umarım hoşunuza gitmiştir

Melis Hanımın

YOUTUBE HESABI

CNN TÜRK YAZAR SAYFASI

İNSTAGRAM


KAYNAK:  a                                                                                                                                                                                       


      

Yorumlar

  1. şarkı dünyama yeni bir isim daha eklenmiş oldu böylelikle biraz geç eklendi ama olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder